Meningkatkan trafik blog dengan apesal.com

Tip Meningkatkan Trafik Blog
Trafik blog yang ramai adalah merupakan dambaan setiap blogger. Semakin ramai blog tersebut bermakna semakin bertambah lah pendapatan blogger tersebut. Tetapi persoalan nya adalah, apakah semua blog itu mampu menarik ramai pengunjung untuk berkunjung ke blog tersebut? Pada pendapat peribadi saya masih  ramai para blogger di luar sana yang masih gagal menarik traffik blog  itu termasuk saya juga.
Meningkatkan trafik blog dengan Apesal.com

Mungkin di antara kita sudah sering dengar tentang apesal.com, dan tidak kurang juga yang masih belum tahu, untuk anda yang masih kurang paham apa itu apesal.com, di tutorial meningkatkan trafik blog ini saya ingin berkongsi serba sedikit pengetahuan saya untuk tatapan kita semua. Maka itu teruskan pembacaan anda.

Apesal.com adalah salah satu program pertukaran link yang mampu menambahkan pengunjung blog kita, dengan meletakkan satu banner kecil atau widget antara blog lain. Setelah menghantar ‘post anda,  post anda akan kelihatan di ratusan blog dan website lain. Apesal.com memberikan  anda sehingga 3 kali ganda traffik . Nah sangat mudah kan…Bukan itu sahaja, setelah anda mendaftar kan blog anda di sana, pihak Apesal.com juga memberikan anda 250 hit secara percuma. Ini bermakna jika ahli yang telah melebihi had exchange ratio sebanyak 300% pun masih lagi menerima pengunjung blog.
Cara Mendaftar dengan Apesal.com

- Klik apesal.com
- Klik Daftar di bahagian atas laman web tersebut. Baca maklumat mengenai konsep dan fungsi apesal.com
- Dibahagian bawah, isikan maklumat pendaftaran blog anda.

Selepas proses pendaftaran anda selesai, perkara pertama yang anda harus lakukan adalah memasang widget. Ini adalah platform percuma , hanya perlu memasang widget di blog untuk mendapatkan trafik. Setelah itu mula lah anda menghantar post anda di website tersebut.

http://chrisrossell.nxt.my/2012/10/meningkatkan-trafik-blog-dengan-apesal-com.html



Related Search